vrijdag 23 januari 2009

Bargara weekend!

by Carola

Na een hele drukke ochtend kan ik gelukkig rond 13.15 uur naar huis. Ik stap op de fiets en het is echt ontzettend benauwd. Halverwege de rit voel ik dat m'n achterband niet lekker gaat, en ja hoor bij Roma Street Parklands wordt mijn vermoeden bevestigd: een lekke band. Sas heeft vandaag vrij, omdat we een weekend naar Bargara gaan en hij de trip leidt. Gelukkig kan hij me al snel ophalen.

Eenmaal thuis pakken we de laatste spullen in en gooien we de niet houdbare spullen weg. Rond 15.30 uur rijden we met de ProDive bus naar Claire en Russell. Wanneer we ook hun spullen in de bus hebben gestopt, rijden we naar ProDive. Daar ontmoeten we Julie, die ook meegaat. Een ander koppel, Audrey en Nathan, rijden met hun eigen auto naar Bargara dus die zullen we daar pas zien.

Rond 16.30 uur is het tijd om te vertrekken. Het is echt heel druk op de weg, het is nl. een lang weekend en veel mensen gaan dus lekker een weekendje weg. Verder is het weer niet best, het regent echt heel hard de hele rit. Na 3.5 uur zijn we pas bij Gympie, wat halverwege de rit is. We besluiten daar even wat de eten. Rond 23.00 uur komen we eindelijk aan in Bargara, in ons resort: Kelly Beach Resort. Gelukkig liggen de sleutels klaar bij de receptie, zodat we snel ons huisje in kunnen om lekker te gaan slapen. Morgen is het weer vroeg op: we worden om 7.00 uur bij het duikcentrum verwacht.