vrijdag 30 januari 2009

Eerste zwembadtraining

by Carola

Het is vandaag weer heel erg rustig op het werk, dus m'n baas en ik gaan tussen de middag naar het zwembad voor m'n eerste training. Ze heeft nl. aangeboden mij klaar te stomen voor de zwemsessies van de Divemaster training. Ik wil nl. de freestyle leren, die lijkt mij het meest efficient om de 400 meter zo snel mogelijk te zwemmen.

De training is heerlijk, en m'n baas zwemt zelf ook nog wat baantjes want zij wil ook het zwemmen weer oppakken. We hebben allebei niet zo'n behoefte om weer naar kantoor te gaan, maar het moet toch en het is gelukkig al weer vrijdag!

Ik krijg ook nog huiswerk mee, 2 sessies met oefeningen. Verder geeft ze me een van haar reserve goggles, zodat ik er geen een hoeft te kopen. Gelukkig ben ik maandag lekker vrij, zodat ik naar het zwembad bij ons in de buurt kan gaan.

Sas heeft vandaag z'n parttimedag, dus terwijl ik heel hard aan het werk ben ;)) geniet hij van z'n vrije dag. Hij heeft wel m'n fiets voor een beurt naar de fietsenmaker gebracht, dat werd wel eens tijd. Het schakelen ging nl. niet meer zo soepel, ondanks dat Sas m'n ketting constant schoonmaakt. Maar m'n fiets zou nu weer als nieuw moeten zijn, ben benieuwd.