vrijdag 27 februari 2009

Star Friday - Chinese New Year

by Carola

Ik voel me nog steeds niet geweldig wanneer ik opsta. Maar ik ga toch maar naar m'n werk, kan Sas ook genieten van zijn vrije dag ;)

De dag gaat best redelijk, zeker wanneer ik me in de loop van de middag steeds beter ga voelen. Ik help een collega met het formatten van zijn rapport en voor ik het weet is het al weer tijd om de voorbereidingen voor de eerste Star Friday van dit jaar te gaan starten.

Star Friday's zijn gezellige vrijdagmiddagen (start rond 16.30 uur) met een thema. Er wordt voor eten gezorgd, en er is meestal iets van een quiz rond het thema. Deze keer is het thema: Chinees nieuwjaar, het jaar van de os. De quiz is een uitdaging: we moeten van iedereen de chinese horoscoop raden. Uiteindelijk lukt het iemand om het van 16 (van de 43 collega's) goed te raden. Wanneer de uitslag bekend is gemaakt, horen we nog even wat iedereen nu precies is.

Na lekker van allerlei hapjes te hebben geprobeerd, en na een paar wijntjes ga ik maar eens naar huis. Eenmaal thuis heeft Sas nu eens echt genoten van zijn vrije dag, dus we gaan eerst maar even boodschappen doen. Ik weet niet of de wijn er mee te maken heeft, maar dit is de eerste keer dat ik boodschappen doen eens leuk vind ;)