maandag 2 februari 2009

Vrije dag

by Carola

Vandaag is het mijn beurt voor m'n maandelijkse vrije dag. Om 9.00 uur heb ik een afspraak bij de kapper, dus ik pak rond 8.45 uur de auto naar de kapper. Ik moet van Sas, en ook van mezelf, meer rijden en dit zijn mooie ritjes om echt gewend te raken aan de auto en om van m'n erg irritante onzekerheid af te komen.

De kapper knipt een lekker stuk van m'n haar af, het was nl. al weer 3 maanden geleden dat ik daar voor het laatst was geweest. HEerlijk, voel me weer als nieuw! Daarna haal ik nog even de boodschappen bij de Coles en rijd ik weer naar huis.

Een uurtje later stap ik weer naar de auto. Deze keer rijd ik naar het zwembad in het Kelvin Grove Urban Village. Het is echt doodstil in het zwembad, er zijn maar 3 mensen dus ik heb lekker een baan voor mezelf. Ik doe keurig m'n huiswerk wat m'n baas/coach heeft opgegeven en ik doe daarna nog een aantal baantjes. Heerlijk zo in het zwembad!