vrijdag 20 maart 2009

Dansles op het werk

by Carola

Vandaag start een collega met het geven van Latin dansles op het werk. Hij geeft normaal ook dansles en is zelf een fanatiek danser. Natuurlijk heb ik me opgegeven, dus tijdens de lunchpauze ga ik met nog een paar andere collega's op weg naar de vergaderzaal.

Ik heb voor de gelegenheid maar m'n hoge hakken aangetrokken, dat hoort nu eenmaal bij Latin vind ik. De les is echt heel leuk, gelukkig hebben we ook een paar mannen. Niet iedereen is even soepel in de heupen, de meeste hebben nog nooit dansles gehad. We beginnen met de salsa, iets wat ik al een tijd wil leren. We doen alleen de basisstappen, op heerlijke muziek. Daarna doen we wat basisstappen van de cha-cha-cha, en dat brengt m'n danslessen in Nederland terug. Heerlijk!

Na een uur is het helaas al weer afgelopen, het was echt heel erg leuk! Volgende week gaan we weer verder.

Het NRL (rugby) seizoen is vorige week begonnen, en vanavond speelt ons team (de Brisbane Broncos) thuis tegen de Melbourne Storm. Het is heel spannend, maar gelukkig winnen we weer: 16-14!! Go Broncos!!