donderdag 19 maart 2009

Pooltraining

by Carola

Vandaag is het board meeting dag, dus een vroege start. Ik ben al om 6.40 uur op het werk om de vergadering voor te bereiden. Na afloop van de vergadering ga ik met m'n baas naar het zwembad voor de wekelijkse training.

Vandaag doe ik voor het eerst 3 banen freestyle en dat gaat best goed. Tussendoor moet ik 10 seconden pauzeren, en die gaan sneller voorbij dan ik dacht. Ik oefen ook weer met de finger paddles, zodat m'n armen goed getraind worden. Dat wordt ook onderdeel van m'n huiswerk, dus aan het eind van de middag koop ik een setje paddles. Ze zijn een stuk goedkoper dan ik dacht, dus dat is een meevaller.

's Avonds rijden we naar Mt Gravatt. Sascha heeft vorige week daar bij een fotozaak informatie ingewonnen over een spiegelreflex camera, die de verdronken camera moet gaan vervangen. Na wat uitleg en wat oefenen kopen we de camera. Sas heeft ook het onderwaterhuis besteld, die moet uit Cairns komen dus zal nog even op zich laten wachten. Hopelijk is alles binnen voordat we naar Vanuatu gaan (tijdens de Pasen), zodat hij daar nog mooiere foto's kan maken!