maandag 23 maart 2009

Lunch wandeling

by Carola

Het is gelukkig lekker weer, dus ga ik rond 12.00 uur met een aantal collega's een wandeling maken. Deze keer gaan we een nieuwe route uitproberen: Story Bridge, Kangaroo Point, Goodwill Bridge, Botanical Gardens en terug naar kantoor.

Het is een heerlijke wandeling, alleen wat verder dan ik had gedacht! Maar uiteindelijk komen we na ruim een uur weer terug op kantoor. Ik neem maar even een douche voordat ik weer verder ga met werken.

Ik heb me vandaag ook aangemeld als bloeddonor. De bloedbank neemt contact met me op om een afspraak te maken. Verder probeer ik al enige tijd contact te krijgen met het reisbureau dat onze vakantie naar Vanuatu regelt. We gaan nl. al over 2,5 week, maar ik heb nog steeds geen rekening gezien en weet dus ook niet wat we nog moeten betalen. Heel irritant! Maar goed, blijven proberen.