dinsdag 21 april 2009

Ziek

by Carola

Afgelopen zaterdag voelde ik het al aankomen: ik heb een lekkere verkoudheid te pakken. Ik ben gisteren wel gaan werken, ondanks dat ik koorts had en m'n lichaam als pudding aanvoelde. M'n baas wilde al dat ik naar huis zou gaan, maar ik kon dat niet over m'n hart verkrijgen: het was m'n eerste dag na m'n vakantie.

Vandaag voel ik me echter een stuk slechter, ik geef me dus toch maar gewonnen. Ik lees ook op het internet dat een verkoudheid erg besmettelijk is, zeker de eerste paar dagen. Ik hoop dus dat ik niemand heb aangestoken op m'n werk.

Ik check m'n mail en besluit eindelijk een wasmachine te bestellen. De wasmachine die we nu hebben (van de eigenaar van het huis) is echt aan vervanging toe. Het maakt een ongelooflijk lawaai, net een straaljager, wanneer het centrifugeert.

Ik kijk op het web en vind een Bosch wasmachine. Hij kan 6,5 kg aan en verbruikt maar 56 liter water per wasbeurt. Degene die we nu hebben is volgens mij kleiner en verbruikt 71 liter water per wasbeurt. Dat is dus een mooie besparing. Ik bestel het dus maar. Na overleg met Sas geef ik aan dat het vrijdag bezorgd moet worden, en ik geef ook aan dat ze de oude wasmachine mee moeten nemen. Zijn we daar ook gelijk van af.

De rest van de dag breng ik slapend en tv-kijkend door. Ik vind het maar niks, het is ontzettend mooi weer en ik voel me zo slap als een vaatdoek. Ik mis de kippensoep van ma, dat had nu wonderen gedaan.