dinsdag 30 juni 2009

Eerste dag thuis

by Carola

Om 4.00 uur ben ik klaarwakker, ondanks dat we pas ver na 24.00 uur zijn gaan slapen. Ik ga dus maar even strijken en een was doen. Gelukkig ben ik vandaag nog vrij, en kan ik dus rustig m'n tijd indelen.

Na m'n ontbijt: heerlijk brood met hagelslag! ga ik 's ochtends even naar de Coles om wat boodschappen te halen. Verder stuur ik het huurcontract op, wat volgende week in moet gaan.

Rond een uur of 12 komt de man met de hamer. Ik ga dus maar even naar bed, en kom rond 16.00 uur er pas weer uit. Ik had echt niet het idee dat ik zo lang had geslapen!

Ik heb in Utrecht een wereldbol gekocht van Ravensburger, dus die ga ik proberen in elkaar te zetten. Ik vond het wel een leuk ding, en heb ze in Australie nog nergens kunnen vinden. Wanneer Sas 's avonds thuis komt kan hij het ook niet laten om te helpen en binnen de kortste keren zit het in elkaar (alleen de laatste stukjes waren heel vervelend!).