dinsdag 16 juni 2009

Laatste werkdag

by Carola

Het is alweer de laatste dag van de werkweek voor mij, wat vervelend ;)
Het is vandaag gelukkig lekker rustig, dus ik kan gewoon m'n lijst afwerken wat ik nog moet doen voordat ik op vakantie ga.

Tussen de middag ga ik met een collega naar het zwembad. Het is heerlijk, we oefenen allebei de tumble turns, wat de ene keer beter gaat dan de andere keer. Ondertussen zwemmen we allebei behoorlijk wat baantjes.

Om een uur of 16.00 ga ik naar de masseur voor m'n maandelijkse massage. Ik laat m'n rug en schouders masseren, heerlijk! Wanneer ik weer terug loop naar m'n werk, zie ik net de CEO naar huis gaan. Na een snelle overdracht ga ik ook om 17.00 uur lekker naar huis. M'n vakantie kan beginnen.

Wanneer ik net thuis ben, wordt er gebeld. Het is ma, die me nog even een goede vlucht wil wensen. Ze kijkt er echt naar uit dat ik kom, echt heel fijn om te horen. Ik geloof dat al de dagen al redelijk volgepland zijn, dus ik laat het allemaal maar lekker over me heen komen. Ik vind het allemaal best, ik kom naar Nederland om ma en Esther weer te zien. Dat is het belangrijkste.

De rest van de avond kijken we nog even wat tv, en gaan we redelijk op tijd naar bed.