maandag 22 juni 2009

Makro Vianen

by Carola

Als eerste gaan we vandaag even naar de Makro in Vianen. Het is zelfs voor mij makkelijk te vinden, dus we zijn er lekker vlot. Het is erg rustig binnen, heerlijk zo op maandagochtend! Met een volle kar rijden we weer naar Woerden.

Tussen de middag komt er een kennis van ma langs, dus iets later dan we hadden gepland rijden we naar de Praxis. Ma wil nl. 2 stoeltjes kopen voor in de tuin. We vinden de stoeltjes die ze hebben wil. Voor mij komen er weer allerlei herinneringen boven drijven. Ik heb er zo lang gewerkt, naast school en studie, en gelukkig zijn er nog steeds collega's die er toen ook al waren en we praten even lekker bij. Het voelt echt alsof ik nooit ben weggeweest uit Woerden!

Na de Praxis kopen we nog een bijzettafeltje bij de Kwantum en dan is de auto wel vol. De stoeltjes passen er precies in, ik heb dus de perfecte auto uitgezocht! Omdat er nog wel wat plek is in de auto, rijden we nog even naar het tuincentrum in Montfoort. Ma wil nl. ook een kamperfoelie hebben. Uiteindelijk lopen we naar de auto met een kamperfoelie, maar ook nog met een paar andere plantjes en potgrond.

Eenmaal bij ma thuis, zetten we zelf het tafeltje in elkaar (we worden nog een soort handig ;)) en drinken we even wat, genietend van het heerlijke zomerse weer. Aan het eind van de middag lopen we met de hondjes nog even naar de Albert Heijn in de stad om nog wat te halen voor het avondeten.

's Avonds maakt ma heerlijke pannenkoeken, dat is lang geleden dat we dat gegeten hebben! Het smaakt heerlijk! Morgen willen we even naar Utrecht, en gaan we 's avonds lekker uit eten bij de Griek in de stad.