zaterdag 11 juli 2009

Christmas in July bal

by Carola

Ondanks dat ik me nog helemaal geweldig voel, gaan we toch vanavond uit. We gaan naar het Christmas in July bal van ProDive, wat gehouden wordt in een hotel in de stad.

De dresscode is feestelijk, dus ik trek sinds lange tijd weer eens een jurk aan. Best leuk om eens echt feestelijk gekleed te gaan. We willen allebei wel wat kunnen drinken, dus bel ik een taxi. Die staat binnen no time voor de deur, en rond 18.00 uur zijn we dan in het hotel.

Het is best gezellig, wel vreemd om mensen die je normaal alleen in duikuitrusting ziet, nu in pak of jurk te zien. Ik herken sommige mensen niet eens ;)

Het eten is redelijk, de wijn vloeit rijkelijk en het is echt een gezellige avond. Best leuk om weer eens een keertje uit te gaan. Normaal duiken we in het weekend, of moet Sas werken en dat betekent dus vroeg op staan. Nu kunnen we morgen gelukkig lekker uitslapen en dat is maar goed ook!