zaterdag 25 juli 2009

Droogpak trial

by Carola

Vandaag heeft ProDive een droogpak trial georganiseerd. Sas en ik lenen onze droogpakken, zodat ze wat extra hebben. Nadat we van alles hebben verzameld bij ProDive, rijden we naar Langlands Pool, waar het gehouden wordt.

Het gaat niet zoals gepland, er zouden zeker 4 mensen komen, maar uiteindelijk komt niemand opdagen. Echt belachelijk en erg teleurstellend! Zeker omdat er toch behoorlijk wat tijd in is gestoken om dit te organiseren.

Ik besluit dus maar mijn zwemhuiswerk te doen, en dat gaat best goed. Daarna oefen ik nog de skills met Sas. Rond een uur of 12 gaan we weer terug naar de duikshop.

Sas blijft daar, zodat hij toch kan meehelpen met de Open Water cursus. Dat betekent dat ik dus lekker de auto heb! Ik haal dus de boodschappen, en ga daarna naar huis.