woensdag 1 juli 2009

Eerste dag op het werk

by Carola

Vandaag is het alweer zover: tijd om te gaan werken. Ik ben nog niet echt gewend aan de Australische tijd, dus ben om 5.00 uur klaarwakker. Ik kijk nog even wat Sunrise (een ochtendprogramma) en maak rustig m'n lunch klaar.

Eenmaal op het werk val ik al weer zowat in slaap. Maar ik houd vol. Ik word even in no-time op de hoogte gebracht van de ontwikkelingen van de laatste 2 weken, en wat ons te wachten staat en ga daarna de 583 mailtjes doorwerken die in m'n mailbox zitten. De rest van de dag doe ik niet bijzonder veel, het is vooral bijpraten en wat dingen opruimen.

Rond een uur of 2, merkt mijn baas op dat ik er echt heel erg moe uitzie. Tja, niet zo gek ik ben net iets meer dan 24 uur terug in het land ;). Ondanks dat houd ik het vol tot 5 uur, en ben dan heel blij om in de bus naar huis te stappen. Hopelijk gaat het morgen wat beter!