maandag 6 juli 2009

Vrije dag

by Carola

Vandaag geniet ik lekker van m'n maandelijkse vrije maandag. Ik ben al wel vroeg op en ga gelijk maar even een was doen. Zodra Sas op weg is naar z'n werk, is het tijd om de badkamer schoon te maken. Het is al eventjes niet gebeurd, en we hebben morgen een inspectie van het huis, dus tijd voor een schoonmaakbeurt. Met Madonna op de achtergrond op m'n telefoon gaat het sneller dan gedacht, gelukkig maar want het is nou niet bepaald m'n favoriete tijdverdrijf ;)

Rond lunchtijd wordt er gebeld: er komt iemand langs om een offerte te maken voor het snoeien van de bomen bij ons in de tuin. Het snoeien is in de tijd dat wij er nu wonen nog nooit gebeurd, en het is hard nodig. De bomen en de takken zijn voor ons veel te groot en te dik om te snoeien, zeker met dat kleine zaagje wat wij hebben. Dus hebben we de makelaar gevraagd om offertes te regelen. Ben benieuwd hoe lang het nu gaat duren voordat het werk ook echt gedaan gaat worden.

's Middags pak ik m'n Divemaster spullen. De tijd gaat echt snel, het is alweer juli. Ik begin met het physics hoofdstuk, en het is best lastig. Natuurkunde/scheikunde zijn nooit echt mijn sterkste vakken geweest (en dat is nog zwak uitgedrukt!), dus ik moet er echt voor gaan zitten. Maar het zal wel goed komen.