dinsdag 4 augustus 2009

Esther jarig

by Carola

Rond een uur of 10 ga ik naar de drogist om gewogen te worden. Gelukkig ben ik weer een kilo afgevallen, inmiddels is er al 3.4kg af! Ik voel me heerlijk en merk inderdaad dat m'n broek wat wijder gaat zitten.

In de lunchpauze krijg ik m'n wekelijkse zwemtraining. Vandaag moet ik weer een 400 meter zwemmen en m'n tijd wordt steeds beter: 9.04 minuten al! Weer 38 seconden sneller dan m'n vorige snelste tijd! Ik denk dat het afvallen ook wel helpt, toch 3.5 kg minder wat ik mee moet slepen.

's Avonds bel ik Esther. Ze heeft het ontzettend druk op het werk, maar we kunnen toch even snel bijpraten. Ze gaan van het weekend lekker op vakantie en ze kan niet wachten. Heerlijk even naar Zuid-Frankrijk. Ik hoop echt dat ze nu eindelijk even kunnen genieten, dat hebben ze wel verdiend.