zaterdag 22 augustus 2009

Hele vroege zomer!

by Carola

Officieel is het nog steeds winter, maar daar trekt het weer zich nergens wat van aan. Vandaag is het zomer: het wordt 30 graden. Heerlijk! Ik slaap lekker uit en nadat ik een was heb aangezet loop ik, in korte broek!, even naar het benzinestation om een krantje te kopen.

Nu m'n cursus niet doorgaat, ga ik het lekker rustig aan doen dit weekend. Natuurlijk moeten er wat dingen gebeuren: beetje schoonmaken, de was, nog wat boodschappen halen, maar ik ga zeker niet stressen en studeren.

Aan het eind van de ochtend loop ik even naar de slager, en het is goed te merken dat het 30 graden is! Ik heb maar ook een petje op gedaan, anders iets te veel zonlicht ;) Ik heb ook lekker de was buiten gehangen, veel lekkerder dan in de droger. De zon is gratis, dus daar moeten we goed gebruik van maken.

Het is trouwens maar goed dat het zo lekker warm is, het openhaard hout is nl. zo goed als op! We hebben maar een paar koudere weken gehad, maar het is zo lekker om 's avonds die open haard aan te hebben.

Sas is vanmorgen al om 4 uur opgestaan voor de cursus, die zal vanavond dus wel lekker moe zijn. Gelukkig zijn de duikomstandigheden volgens mij uitstekend, dus hopelijk hebben de cursisten een paar mooie duiken gemaakt!