donderdag 6 augustus 2009

Rustig dagje op het werk

by Carola

Vandaag zijn alle Directors en de Chief Executive afwezig. Dat betekent dat we eindelijk eens tijd hebben voor onze teamlunch!

Rond lunchtijd gaan we naar de Exchange Hotel waar we een tafel hebben gereserveerd. Het is heerlijk weer, perfect voor een lunch in de buitenlucht. Ik neem de salade met kip kebabs, het enige wat redelijk in m'n dieet past ;) Het smaakt heerlijk, alhoewel de patat van m'n collega's er ook erg aantrekkelijk uitziet en vooral heerlijk ruikt. Maar ik ben sterk, ik weet nl. dat m'n dieet echt werkt en ik ben nog lang niet bij m'n streefgewicht.

Rond een uur of 15.00 pak ik de bus naar huis. Ik moet nl. voor 16.00 uur bij het postkantoor zijn om een pakketje op te halen. Gelukkig is de bus op tijd, en ben ik rond 15.45 uur bij het postkantoor. Het pakketje is van Tony Ferguson: m'n eten voor de komende week ;)