maandag 3 augustus 2009

Verjaardag Pa

by Carola

Vandaag is m'n maandelijkse vrije dag, en ik ben blij dat ik vrij ben. Vandaag is pa jarig, en het is raar. Ondanks dat het al de tweede keer is sinds hij is overleden, blijf ik het vreemd vinden dat ik hem niet kan bellen of emailen.

Overdag studeer ik hard voor m'n Divemaster cursus, en dat gaat erg goed. Het is een prettige afleiding en ik krijg veel gedaan. Verder maak ik ook nog even de badkamer schoon, mag nl. wel weer eens gebeuren.

's Avonds probeer ik ma te pakken te krijgen. Ze neemt op met haar mobiel want ze is even naar de stad. Ze klinkt erg verdrietig en ik zeg dat ik morgen wel even terugbel. Ze staat nl. midden in een winkel, en ik wil haar niet aan het huilen maken. Ze probeert vandaag zoveel mogelijk weg te zijn, zodat ze niet alleen thuis is. Kan ik me helemaal voorstellen.