zaterdag 26 september 2009

Bronco's - Melbourne Storm

by Carola

Sas moet vandaag werken, hij gaat een kantduik maken in Southport. Dus rond een uur of 10 vertrekt hij. Ik pak voor het eerst sinds maanden weer m'n fiets en ga naar de slager. Het is eigenlijk best wel lekker om weer eens te fietsen en ik neem me voor komende week zeker 1 keer naar m'n werk te fietsen.

's Middags maak ik even de badkamer schoon, lekker met Madonna op de achtergrond. Het is een stuk prettiger schoonmaken met flink wat muziek! Daarna werk ik weer even het blog bij, er is weer veel gebeurd de afgelopen tijd.

's Avonds is het dan zover: de Bronco's spelen de halve finale tegen de Melbourne Storm. Vol verwachting trek ik m'n Bronco's shirt aan, hopend dat het helpt. Helaas verloopt de wedstrijd niet zoals we gehoopt hadden, de Storm zijn gewoonweg veel te sterk, en we verliezen met 40-10. Erg jammer, maar volgend jaar beter!