dinsdag 29 september 2009

Fietsen

by Carola

Vandaag is het dan zover: voor het eerst sinds februari ga ik op de fiets naar m'n werk. Het valt best een beetje tegen, maar na een half uur ben ik op m'n werk en ik voel me heerlijk! Na een heerlijke douche ga ik aan het werk.

Vandaag is een belangrijke dag: de Annual Reports worden bezorgd, en moeten vandaag bij de Premier en Treasurer worden ingeleverd. Gelukkig krijg ik hulp van m'n collega's en zonder enige probleem bezorgen we de Annual Reports en publiceren we het op onze website. Ik stuur ook nog wat electronische versies rond naar een aantal mensen die het ook moest ontvangen, en dan zijn we er weer voor een jaar vanaf.

In m'n lunchpauze ga ik even naar ProDive om een cadeautje voor Sas te kopen. Ik koop ook nog een snorkel voor mezelf en neem even een nieuwsbrief voor een collega mee. Eenmaal terug op m'n werk mail ik even met Claire over de bbq die we zaterdag willen houden. We spreken een tijd af, en zij belooft haar heerlijke coleslaw mee te nemen. Heerlijk!

Aan het eind van de dag is het zover: de rit naar huis. Die is een stuk vervelender dan naar m'n werk, want het is redelijk heuvelop. De rit begint best goed, maar wanneer het eenmaal echt heuvelop gaat, merk ik dat m'n benen het niet meer zo gewend zijn. Gelukkig dat ik nog even boodschappen moet halen, een soort pauze ;) Maar eenmaal thuis is het gevoel verdwenen, en ben ik best wel trots dat ik weer eens ben gaan fietsen. Ik denk dat ik morgen maar weer op de fiets ga.