maandag 21 september 2009

Vrije dag

by Carola

Vandaag ben ik lekker vrij. Eigenlijk had ik op 7 september m'n maandelijkse vrije dag moeten hebben, maar het was die dag gewoon te druk op het werk. Nu vind ik het wel lekker dat het verplaatst is naar vandaag, zeker omdat we gisteren hebben gedoken.

Ik slaap lekker uit, nou ja tot 7.00 uur (is erg uitslapen vergeleken met gisteren ;)), en na wat wassen te hebben gedaan, pak ik rond 10.30 uur de bus naar Milton. Ik heb nl. vandaag een afspraak bij de tandarts voor de halfjaarlijkse controle en reiniging.

Alles is gelukkig ok, en de tandarts vertelt vol trots dat ze net haar open water cursus heeft afgerond. Ze was erg enthousiast geworden door mijn duikverhalen, en heeft nu dus eindelijk zelf de cursus gedaan. Erg leuk om andere mensen aan het duiken te krijgen, al is het de tandarts ;)

Daarna haal ik nog even wat vlees bij de slager in Kelvin Grove, en loop daarna naar huis. Het is echt heerlijk weer vandaag, zo'n 30 graden. Veel te warm voor de tijd van het jaar, het lijkt wel zomer in plaats van lente!