maandag 7 september 2009

Vroege start

by Carola

Het is alweer maandag, en om 5.30 uur gaat de wekker. Het valt niet mee om op te staan, maar het werk roept. Vandaag is er nl een board meeting en dat vraagt altijd om een vroege start. Om 6.45 uur ben ik al op m'n werk en ga verder met de voorbereiding op de meeting.

Vandaag is het ook weer tijd om te wegen, en ook ik ben erg verbaasd over het resultaat: 1,3 kilo kwijt in een week. M'n totaal staat nu op 9,1 kg! Ik merk dat m'n broeken nu wel erg wijd worden, zelfs de riem kan ik niet meer strakker aantrekken. Ik denk dat het binnenkort maar eens tijd wordt om naar een kleinere maat broek te kijken.

Het is vandaag echt ontzettend druk op het werk, en dus kunnen m'n baas en ik helaas niet naar het zwembad. Zelfs de lunchpauze schiet er vandaag bij in, maar goed om 17.30 uur kunnen we met een gerust gevoel naar huis: alles is gedaan.