zondag 13 september 2009

Wandeling

by Carola

Sas staat al weer heel erg vroeg op om te gaan werken. Hij werkt dit weekend weer als divemaster bij een Open Water klas, en gaat geloof ik vandaag naar Tweed Heads voor de laatste 2 duiken van de cursus.

Normaal ga ik op zondagochtend naar het zwembad, maar vandaag had ik zin om een stukje te lopen. Het is nl. weer heerlijk weer (begint bijna saai te worden ;), dus ik smeer me goed in, pak een petje en met een flesje water en m'n telefoon in de hand ga ik op pad.

Ik loop onze straat uit naar het ziekenhuis, en ga dan linksaf Bowen Bridge Road op. Ik voel me goed, dus wanneer het enigszins vlak is, besluit ik een stuk te gaan hardlopen. Valt niet eens tegen. Op een gegeven moment ga ik weer linksaf, Newmarket Road op. Ook daar ga ik een stuk hardlopen, ook omdat die weg echt heel lang is. Aan het eind van Newmarket Road zit ons winkelcentrum, en daar haal ik even een krantje. Dan is het nog maar een klein stukje naar huis.

Al met al ben ik meer dan een uur onderweg, en het voelt heerlijk. Ik heb ook onderweg genoeg straatjes gezien waar ik een volgende keer wil gaan lopen. Een heerlijk begin van de dag!