vrijdag 2 oktober 2009

Sas jarig!

by Carola

Vandaag is het alweer de 3e keer dat Sas zijn verjaardag in Australie viert, wat gaat de tijd hard! Tussen de middag haal ik een klein verjaardagstaartje op in de stad, en haal ik wat kaarsjes. We vieren het vandaag verder niet, maar ik wilde er toch iets aan doen.

's Avonds halen we eerst even de boodschappen. Na het avondeten steek ik de kaarsjes aan op de taart, en geeft ik Sas z'n cadeautje. Ik geeft hem een cadeaubon van de duikshop, want hij heeft nog wel het een en ander nodig: nieuw wetsuit, schoentjes etc. Sas vindt de verjaardags taart wel wat klein (het is 10*10 cm, echt heel lief), maar ik vond het perfect voor ons tweeen ;)

Wat later op de avond belt ma, ze had al eerder gebeld maar wij waren nog niet thuis. Wel fijn om haar weer even te spreken. Morgen hebben we een drukke dag: vlees halen voor de bbq, kleding kopen voor Sas etc.