maandag 23 november 2009

Sieradenparty op het werk

by Carola

De big chief werkt vandaag thuis, en dat betekent over het algemeen een redelijk rustige dag voor mij. Gelukkig is dat vandaag ook zo, en dus kan ik wat achterstallig werk doen. Een heel prettig gevoel.

Een van m'n collega's heeft voor vandaag een sieradenparty georganiseerd tijdens de lunchpauze. Een vertegenwoordigster van Runway Culture heeft heel veel sieraden (kettings, armbanden, oorbellen en ook nog wat portemonnees) meegenomen zodat we het in het echt kunnen zien, en kunnen kijken of het ook bij ons past. Ze heeft echt hele mooie sieraden, dingen die ik normaal niet zou kopen, maar die toch wel bij me blijken te passen.

Na lang twijfelen, besluit ik 2 kettingen, een paar oorbellen en een portemonnee te kopen. De sieraden zijn helemaal niet duur, en ik vind ze echt heel mooi. M'n collega's vinden ook dat ze goed staan. Echt heel hele leuke manier om je lunchpauze door te brengen!

De rest van de dag verloopt lekker, en ik ga dan ook lekker om 17.00 uur naar huis. Ik maak er nu maar gebruik van, want de rest van de week belooft heel wat drukker en chaotischer te worden.