zondag 13 december 2009

Christmas Pool party

by Carola

Sas moet vandaag werken, dus ik ga vandaag alleen naar het kerstfeest van Claire en Russell. Iedereen is gevraagd om vlees, drinken en wat anders mee te nemen. Claire heeft speciaal om Sas z'n aardappelsalade gevraagd, dus hij heeft een enorme bak gemaakt.

Claire en Russell wonen dicht bij ons, dus ik besluit te gaan lopen. Het is vandaag echt heel erg warm (zo'n 35 graden), dus ik ben heel blij dat het appartementencomplex waar ze wonen een zwembad heeft.

Het is echt supergezellig, ondanks dat ik eigenlijk niemand ken. Claire geeft me de officiele uitnodiging voor hun bruiloft in de UK in juli. Nadat de worstjes op de bbq liggen en we al wat gedronken hebben, gaan we lekker in het zwembad zitten. Heerlijk! Ik praat met 2 vrienden van Claire die door Australie aan het reizen zijn. Natuurlijk komt het duiken ter sprake, en ik vertel honderduit over de geweldige duiken die je hier kan maken.

Rond een uur of 4 begint het hard te onweren. Ik bedenk dat ik nog was heb buiten hangen, dus ik ga maar naar huis. Onderweg naar huis zie ik het links van me regenen, maar eenmaal thuis is er bij ons geen druppel gevallen. Gelukkig maar!