dinsdag 1 december 2009

Pakketje uit Nederland!

by Carola

Rond 6.30 uur loop ik naar het postkantoor. We hebben namelijk bericht gekregen dat er een pakketje uit NEderland is aangekomen. Ik kan niet wachten. Gelukkig weet ik me te beheersen, en ik maak het niet open voordat ik naar m'n werk ga.

Tussen de middag ga ik even wat boodschappen halen. Ik loop langs een snoepwinkel, waar een groot bord staat dat ze Nederlandse chocoladeletters verkopen. Daar kan ik natuurlijk niet om heen, dus ik loop naar binnen. En wat zie ik, behalve de chocoladeletters: hagelslag (in melk en puur, en gekleurde hagelslag), gestampte muisjes en heel veel drop! Ik voel me dolgelukkig! Ik kan het niet laten, dus ik koop een pak pure hagelslag, gestampte muisjes en chocolade letters voor Sas en m'n collega's. Het is tenslotte bijna Sinterklaas! De rest van de dag voel ik heel happy, ongelooflijk dat hagelslag je zo goed kan voelen ;)

's Avonds is het grote moment: het uitpakken van ons pakket! Ma en Esther hebben hun best gedaan, het is echt geweldig: een taaitaaipop, kruidnoten, marsepein, thee, geweldige hebbedingetje (incl. een theekop in de vorm van een sneeuwman, die gaat mee naar het werk!). Echt zo leuk om uit te pakken. De marsepein is binnen no-time op, heerlijk!