maandag 4 januari 2010

Divemaster cursus

by Carola

Een van de eerste dingen die ik 's ochtends doe is de duikshop bellen. Ik heb nl. besloten voorlopig even niet de Divemaster cursus te doen, omdat ik gewoonweg niet de motivatie kan vinden. Verder heb ik door alle drukte op het werk ook al 2 maanden niet meer gezwommen, dus m'n conditie is niet echt geweldig.

's Middags word ik teruggebeld. De duikshop biedt hun excuses aan omdat ze nadat m'n cursus in augustus was afgezegd nooit meer contact met me hebben opgenomen. Ze doen me een erg goed aanbod: ik doe de cursus op m'n eigen tempo, ik kan starten wanneer ik wil en bepaal zelf op welke trips ik mee wil draaien. Ik hoef het dus niet in 3 achtereenvolgende weekenden te doen, zoals eerst de bedoeling was. Dat klinkt eigenlijk wel heel erg goed, en haalt de druk er vanaf. Ik zie het mezelf nl. niet echt in 3 weekenden doen, maar dat heeft waarschijnlijk meer met mijn onzekerheid te maken dan met de tijdsdruk.

Ik zeg dat ik daar even over na wil denken, en dat ik in de loop van de week wel contact opneem. Misschien moet ik dit maar gewoon doen, ik wil het tenslotte wel doen.