maandag 18 januari 2010

Heetste dag in januari sinds 5 jaar

by Carola

Wat een heerlijk begin van de week! De weersverwachting voor vandaag is maar liefst 36 graden met zon. Het is de warmste januaridag in 5 jaar! Dat vraagt om het zwembad.

Ik ga dus in m'n lunchpauze heerlijk zwemmen. Vandaag doe ik voor het eerst sinds een paar maanden weer eens een 400 meter, en voor het eerst in een 50m zwembad. Het valt echt erg tegen, mijn tijd is 10.05 minuten! Ik heb dus nog erg veel werk te doen voordat mijn DM cursus op 20 februari begint!

Ik neem me voor om zeker 2 keer per week hier te gaan zwemmen, zodat ik aan het 50m zwembad wen en ik weer in een zwemritme kom.

Wanneer ik 's avonds thuiskom, heeft Sas nog steeds erg last van z'n rug. Hij is vandaag zelfs thuisgebleven van zijn werk, iets wat hij echt nooit doet. Volgens hem helpt de heatcream wel, dus ik smeer z'n rug maar weer goed in.