zondag 31 januari 2010

Verjaardag

by Carola

Het is alweer zover: ik ben weer een jaartje ouder!

Ik wilde eigenlijk vandaag lekker gaan picknicken, maar het weer werkt niet echt mee. De regen valt met bakken uit de hemel, niet echt ideaal voor een picknick! In plaats daarvan heb ik een tafel geboekt bij een restaurant voor een heerlijke lunch.

Rond 13.00 uur komen we aan bij het restaurant ( Breakfast Creek Wharf Seafood restaurant). We zijn er nog nooit geweest, maar ik had zin in vis voor lunch en wat googlen leverde dit restaurant op. Claire komt ook, Russel kan helaas niet hij komt pas vanmiddag laat terug uit Cairns.

De lunch is echt heerlijk. Claire en ik bestellen een prawn en crab platter met vers fruit, terwijl Sas een snapper besteld. Het smaakt precies zoals ik had gewild, echt heerlijk! Ik krijg van Claire een kleine wereldbol (puzzel), en we hebben met z'n drieen een hele gezellige middag.

Na de lunch, rijden we naar ProDive. Ik krijg van Sas een paar gloednieuwe vinnen, de supersonische waar ik al een tijdje naar zat te kijken, maar die ik eigenlijk te duur vond. Maar nu heb ik ze dus toch, en ik ben er echt superblij mee!

's Avonds belt ma nog even, en krijg ik nog een sms-je van Esther. Kortom een leuke manier om je zondag door te brengen!