dinsdag 2 maart 2010

Divemaster Examens 1 en 2

by Carola

Tussen de middag ga ik met een collega naar de sportschool, we gaan vandaag naar een bodystep class. Ik heb dat ooit wel eens gedaan in Nederland, maar dat is alweer een paar jaar geleden.

Het is echt even wennen, maar ontzettend leuk. Lekker opzwepende muziek, alleen de pasjes zijn soms echt verradelijk lastig. Zeker als je ook nog op een step moet staan ;) Uiteindelijk zijn we naar 45 minuten helemaal af. Het was best zwaar, maar echt superleuk. Heerlijk om in je lunchpauze te doen. We gaan volgende week dus maar weer!

's Avonds ga ik naar de duikschool. Vanavond is een spannende avond: de eerste 2 theorie-examens! We beginnen met Physics. Ik kan merken dat ik goed ben voorbereid, want het gaat me verrassend makkelijk af! Het tweede examen is de Physiology. Ook dit examen is een stuk makkelijker dan ik had verwacht. De instructeur kijkt het gelijk na, en ik heb ze allebei gehaald: maar 2 fout voor de Physics en geen enkele fout in de Physiology! Dat zijn al 2 examens die ik gehaald heb! Nog maar 6 te gaan ;)