vrijdag 12 maart 2010

Sas naar Broncos wedstrijd

by Carola

Ik ben heel jaloers op Sas. Waarom zou je denken? Nou, hij heeft het voor elkaar gekregen om met een aantal collega's naar de openingswedstrijd van het nieuwe NRL seizoen te gaan: een geweldige wedstrijd tussen ons team de Broncos en de North Queensland Cowboys in Suncorp Stadium!

Al een aantal dagen moet ik het aanhoren dat hij naar de wedstrijd gaat en ik niet, zucht.. Ik moet eerlijk bekennen dat ik denk ik hetzelfde zou doen als ik degene was die zou gaan, dus eerlijk is eerlijk.

Terwijl ik dus thuis voor de buis zit, krijg ik constant sms-jes met de laatste foto's vanuit Suncorp. Hij heeft wel een geweldige wedstrijd uitgekozen, het is echt heel spannend! Gelukkig winnen de Broncos, een geweldige start voor dit seizoen!

Wanneer Sas thuis komt, blijkt dat hij heel veel meer foto's heeft genomen. Hij had een waanzinnig goede plek, en sommige fotos zijn echt heel goed. Ben nog steeds jaloers.....