zondag 9 mei 2010

Claire's vrijgezellenweekend

by Carola

Zoals verwacht hebben we allemaal wat moeite om op tijd ons bed uit te komen. Ondanks dat zijn we precies op tijd klaar met inpakken en het huis op te ruimen voordat we het huis uit moeten.

We rijden naar Hastings Street, het hart van Noosa, voor een heerlijk ontbijt. Helaas hebben we er niet zo bij nagedacht dat het vandaag moederdag is, en het is echt ontzetten druk. Het is ook heerlijk weer, perfect voor een moederdag ontbijt ;)

Uiteindelijk vinden we een restaurant waar we met 10 man kunnen ontbijten. Ik geniet van de scrambled eggs en bacon, iets wat ik normaal echt niet kan eten 's ochtends. Maar ik merk nu dat het wonderen doet. Ik voel me geweldig na het ontbijt. We lopen nog even door Noosa en natuurlijk even over het strand onder het genot van een ijsje.

Daarna is het tijd om naar huis te gaan. Ik rijd met Claire mee. Niemand van ons heeft enig idee hoe we Noosa uit moeten komen, en Claire heeft helaas ook geen TomTom. Gelukkig zien we een Greyhouds bus met bestemming Brisbane, en we besluiten de bus te volgen. Een goede beslissing, aangezien we al snel op de snelweg richting Brisbane zitten.

Het was echt een superweekend, weer eens iets totaal anders dan een weekend duiken! Claire vond het ook geweldig, en dat was ook precies de bedoeling!