zaterdag 19 juni 2010

Verjaardag ma

by Carola

Vandaag is een heerlijk rustige dag. Sas gaat in de loop van de dag even naar ProDive, en ik lees een boek en werk even onze weblog bij. Nadat ik dat gedaan heb, besluit ik even te gaan kijken of we kaartjes voor een wedstrijd van de Broncos kunnen krijgen.

Ik vind hele goede plekken voor de wedstrijd tegen de Parramatta Eels in augustus, en besluit ze maar te bestellen. Het gaat dus eindelijk gebeuren: Sas en ik gaan naar een wedstrijd in Suncorp Stadium! Sas is natuurlijk al een keer geweest, maar voor mij wordt het de eerste keer. Ik heb er nu al zin in!

's Avonds bel ik even met ma. Onze huistelefoon doet het nog steeds niet, dus ik bel met m'n mobiel. Ze heeft gelukkig ons cadeautje ontvangen, een week geleden al. Ze heeft het pas vanochtend uitgepakt, dus het heeft een hele week op de kast gestaan ;)

Nicky, een van ma's honden, is van de week geopereerd. Ze had een knobbel die is verwijderd. Gelukkig gaat het heel goed met Nicky. Heel fijn om te horen, en een hele opluchting voor ma!