donderdag 15 juli 2010

Eerste werkdag

by Carola

Om 2.00 uur ben ik echt klaarwakker. Ik ga dus maar even naar beneden, hopelijk word ik snel weer moe. Ik zet een was aan, vouw de kleding op die in de droger zat en ga even Facebook checken. Daarna speel ik wat Patience. Op een gegeven moment komt Sas naar beneden, ik laat me overhalen maar weer naar bed te gaan.

Blijkbaar ben ik toch weer in slaap gevallen, want om 6.40 uur maakt de wekker me wakker. Eenmaal op het werk neem ik eerst een lekker grote beker thee. Het is nl. best fris buiten (zo'n 8 graden!).

De rest van de dag gaat beter dan ik had verwacht, alhoewel ik erg moe ben. Maar ik krijg best veel gedaan, en met een goed gevoel ga ik om 17.30 uur weer naar huis. Nog maar 1 dag werken en dan is het al weer weekend! Moet lukken toch?