maandag 20 september 2010

Settlement land!

by Carola

Vandaag is een hele spannende dag: aan het eind van de dag zouden we officieel de eigenaren van de kavel moeten zijn!

's Ochtends krijg ik een sms-je van de bank waarin staat dat alles klaar is voor settlement, kortom dat het geld beschikbaar is. Ik laat de solicitor weten dat volgens ons alles in orde is, zodat ze rond 16.30 uur met de solicitor van Mirvac de overdracht kan regelen.

Ik wilde eigenlijk wel erbij aanwezig zijn, maar het is helaas veel te druk op het werk. Het is ook helemaal niet gebruikelijk dat je erbij bent, het is schijnbaar een snelle overdracht van de cheque.

Rond 16.30 uur word ik gebeld. De solicitor zegt dat dit waarschijnlijk het belangrijkste telefoontje van de dag is. Gelukkig heeft ze goed nieuws, de settlement is goed gegaan en we zijn nu de trotse eigenaren van een mooi stukje grond! Ik ben erg opgelucht, je weet nl. maar nooit.

We zijn weer een stukje dichterbij ons droomhuis!