vrijdag 3 september 2010

Wachten op de bank

by Carola

Nadat we afgelopen maandag te horen hadden gekregen dat de bank een pre-approval had gegeven voor de hypotheek, is het nog steeds wachten op de echte approval. Volgens de hypotheek adviseur had dat al woensdag kunnen gebeuren, maar de bank had nog meer documenten nodig van onze notaris. Dus het is wachten, echt heel frustrerend, want ik begin me langzamerhand toch wel zorgen te maken over de deadline die steeds dichterbij komt. Vrijdag 10 september loopt de finance clause van 28 dagen af die we hadden ingebouwd in het contract voor de kavel. Dan moeten we ook 10% van het totaalbedrag hebben overgemaakt aan Mirvac (de eigenaren van de kavels).

Gelukkig ga ik begin van de middag met een collega naar BodyBalance, een heerlijk ontspannend uurtje. Echt precies wat we nodig hebben!

De rest van de dag verloopt lekker, en rond 17.00 uur zet ik m'n out-of-office aan en begint m'n lange weekend! Ik ben lekker maandag ook vrij, dus ik ga er goed van genieten.