donderdag 25 november 2010

Council Approval!

by Carola

Vandaag ben ik weer gewoon aan het werk gegaan, het is zo'n lekker gevoel als je je weer ok voelt. Het is een lekkere dag, niet zo heel druk als ik had verwacht. Ik meld nog wel even dat ik morgenochtend even weg moet om de echo te laten maken, wel handig als m'n baas het ook even weet.

Wanneer ik 's avonds thuis kom, ligt er een grote envelop te wachten. Het is geweldig nieuws: we hebben de council approval gekregen voor ons huis! Dat is echt veel sneller dan we hadden verwacht, fantastisch! Wanneer we alles even goed doornemen, zien we wel dat er verkeerde plannen zijn gebruikt, maar we moeten morgen maar even navragen of dat van invloed is op de council approval. We denken zelf van niet, maar even navragen kan geen kwaad.

Ik ben echt heel erg nerveus voor de echo, was op het werk ook al erg afgeleid maar 's avonds begin ik ook bang te worden. Het zal allemaal wel mee vallen, maar het is lastig om de irrationele kant van mezelf uit te schakelen.