maandag 15 november 2010

Toch maar even naar de dokter

by Carola

De pijn zit er nog steeds, en het is heel vreemd: het verplaatst zich van m'n linker naar m'n rechter kant en straalt door naar m'n rug. M'n baas ziet dat ik pijn heb en zegt dat het wel een goed idee is om even naar de dokter te gaan. Ik begin het ook te denken, als het kwam doordat ik wat verkeerds heb gegeten zou het nu wel over moeten zijn. Dus ik maak maar een afspraak, en kan gelukkig 's middags al terecht.

De huisarts legt uit dat het gewoon een verstopping kan zijn, maar dat het misschien ook een ontsteking of galstenen kunnen zijn. Uiteindelijk loop ik de deur uit met een recept voor iets laxerends en een formulier om morgen bloed te gaan prikken zodat ze kunnen kijken of m'n organen goed functioneren en of er een ontsteking ergens zit.

's Avonds begin ik met het laxerende middel. Ik moet beginnen met een hele hoge dosis: 4 zakjes opgelost in 500ml water. Het is echt heel smerig en ik voel me behoorlijk duizelig wanneer ik het op heb. Misschien omdat dit een hoge dosis was, maar hopelijk helpt het. Hoe dan ook: morgenochtend laat ik maar even bloedprikken