maandag 22 november 2010

Volgende bezoek dokter

by Carola

Nadat ik gisteravond weer ontzettend veel pijn had toen ik naar bed ging, besluit ik maar weer even de dokter te bellen. Ze geeft aan dat ze me toch wel weer even weer zien, dus ik maak een afspraak voor in de middag. Dat betekent helaas wel dat ik niet met collega's mee kan naar het zwembad in de lunchpauze, best jammer.

Eenmaal bij de dokter leg ik uit dat ik sinds gisteravond alleen maar pijn heb aan m'n rechterkant en dat de pijn zich lijkt te verplaatsten en dat het uitstraalt naar m'n onderrug en zelfs naar m'n schouders. Ze test m'n urine en ze zegt dat het heel misschien kan komen door een nierinfectie. Maar ze zegt ook dat het erg onwaarschijnlijk is en dat ik voor de zekerheid ook maar een echo moet laten maken. Ik krijg een recept mee voor een antibioticumkuur, mocht het een infectie zijn.

Ik begin langzamerhand steeds ongeruster te worden, krijg nare dromen van pa en steeds meer enge gedachten beginnen in me op te komen. Het zal toch niet waar zijn?

Aan het eind van de dag krijg ik eindelijk het ziekenhuis te pakken waar ik een echo moet laten maken. Ik kan vrijdagochtend om 10.15 uur terecht, en ik mag niets eten en drinken die ochtend. Ik hoop echt dat ze wat kunnen vinden, zodat ik weet wat het is en zodat er wat aan gedaan kan worden. Hopelijk is het niets ernstig.