donderdag 2 december 2010

Afspraak chirurg ingepland

by Carola

Gisteravond heb ik de verwijsbrief van de huisarts opgehaald, en dus bel ik vanochtend met de chirurg. Ik kan al veel sneller terecht dan ik had gedacht: woensdag 8 december al!

Ik ben benieuwd, maar neem me wel voor om het goed voor te bereiden, ik schrijf alle vragen op die ik heb, anders vergeet ik ze te stellen en ik wil wel graag weten wat ze nu precies gaan doen en wat voor gevolgen het gaat hebben voor me.

's Avonds vinden we heel erg goed nieuws in de post: de juiste bouwplannen die gisteren zijn ingediend zijn goedgekeurd! Dat is dus blijkbaar dezelfde dag al gebeurd, echt fantastisch nieuws! Dat betekent dat we dus nu wel redelijk snel de hypotheek rond moeten hebben, aangezien dat het enige is (en de enorme hoeveelheid regen die er de laatste tijd valt) wat de start van de bouw ophoudt! Verder zien we dat er een pakketje voor ons klaarligt op het postkantoor, dat zouden zo maar de kerstcadeautjes uit Nederland kunnen zijn! Gelukkig is Sas morgen vrij, zodat hij het dan op kan halen.