zaterdag 18 december 2010

Welkom Daniel!

by Carola

Iets over 00.30 uur worden we gebeld door ma: Esther is net bevallen van een zoon: Daniel Edwin Richard! Hij is 49 cm lang, weegt iets meer dan 3 kilo en is om 15.03 uur NL tijd (17 December) geboren. Moeder en kind maken het gelukkig goed. Wat een geweldig nieuws! Ondanks dat ik nogal slaperig ben dringt het wel tot me door. Oma is apetrots wat heel goed te horen is!

's Ochtends zie ik dat we ook een foto van Daniel hebben gekregen: wat een mooi jochie! M'n kleine zus is nu een mama en ik ben tante!

De rest van de ochtend gaan we door de variations van het huis heen om te kijken wat we kunnen schrappen zonder de waarde van het huis aan te tasten en wat we makkelijk later alsnog kunnen doen. We vinden uiteindelijk voor ongeveer $9000 aan zaken die we kunnen schrappen.

De rest van de dag blijven we lekker thuis. Het regent pijpenstelen en Sas is zeer gefascineerd door de cricketwedstrijden (3e testmatch van de Ashes series tegen Engelang). Zelfs ik kan het af en toe niet laten om te kijken.

's Avonds bel ik even met Es. Ik time het goed, ze komen nl. net thuis van het ziekenhuis. Met mama en Daniel gaat het heel goed, hij ligt lekker te slapen. Oma is dolgelukkig en papa kan niet onder woorden brengen hoe het nu voelt. Esther vertelt hoe de bevalling is gegaan, gelukkig is alles goed gegaan.