woensdag 19 januari 2011

Eerste dag terug op kantoor

by Carola

Vandaag weer voor het eerst naar kantoor gegaan. Heerlijk om weer in de airconditioning te werken! De ochtend bestaat vooral uit bijpraten, niemand heeft echt behoefte om te gaan werken. We horen dat 2 collega's zwaar zijn getroffen door de overstromingen, het huis van 1 collega stond aan het dak onder water, en bij de andere stond de eerste verdieping onder water. Gelukkig kon hij op tijd alles naar de tweede verdieping slepen.

Op het werk is alles redelijk normaal. Het enige probleem is dat de parkeergarage nog zeker een paar dagen dichtblijft, aangezien er nog water en modder in staat.

Rond een uur of 9 word ik gebeld door de loodgieter, hij wil even kijken naar de lekkage in onze slaapkamer. Ik bel Sas snel op, om te zeggen dat de loodgieter er aan komt.

Tijdens m'n lunch breng ik de hypotheekformulieren naar de bank. Dat is lastiger dan verwacht, aangezien ze daar aan het verbouwen zijn. Uiteindelijk moet ik aan 4 verschillende mensen vragen op welke verdieping ik moet zijn, en een half uur later heb ik eindelijk de juiste verdieping gevonden.

Sas kon nog niet werken, dus hij is vandaag even gaan kijken in Moggill naar onze kavel. Het ligt er goed bij, had totaal geen last van de overstromingen. Dat is een goed teken. De buren zijn inmiddels al wel begonnen, bij hun staat het frame en zit het dak er al op. Hopelijk kan Metricon bij ons ook snel beginnen

Sas vertelt 's avonds dat de loodgieter vandaag niets kon doen, aangezien hij het dak op moet. Hij komt dus een andere keer terug met een collega.