vrijdag 21 januari 2011

We hebben een startdatum!!

by Carola

Het is al weer vrijdag vandaag, wat is het weer snel gegaan. Natuurlijk helpt het dat we pas woensdag pas echt weer begonnen zijn, maar toch.

Rond 16.30 uur belt Kelly, onze contactpersoon van Metricon. Zij heeft geweldig nieuws: de bouw van ons huis gaat op 31 januari beginnen!! Ik kan mezelf geen beter verjaardagscadeau bedenken, het gaat nu eindelijk gebeuren!

Wel moeten we komende week even afspreken met de site manager in Moggill, om even af te stemmen wat er nu gaat gebeuren. Dat betekent waarschijnlijk wel dat we wat eerder van ons werk weg moeten, ik denk niet dat hij in het weekend werkt. Wanneer ik z'n contact gegevens heb, ga ik wel proberen om het zo laat mogelijk op vrijdag te doen. Dat is nl. Sas z'n vaste verlofdag, en dan hoef ik niet zo veel tijd te missen op m'n werk. Dat zien we komende week wel.

Verder moeten we nog even een onafhankelijke inspecteur regelen, die elke fase van de bouw keurt om te kijken of alles volgens de specificaties verloopt voordat we Metricon betalen. Het gaat nu allemaal zo snel!

Als alles redelijk volgens plan loopt, zou ons huis eind mei klaar moeten zijn. Dan zouden we dus in juni hopelijk kunnen verhuizen, wat echt perfect uitkomt! Nu maar hopen dat we niet meer overstromingen krijgen.