zaterdag 19 februari 2011

Busritje naar Moggill

by Carola

Sas heeft dit weekend en komend weekend een open water cursus, dus ik heb de dagen voor mezelf. Ik besluit vandaag maar eens met het openbaar vervoer naar Moggill te gaan, ik ben wel heel benieuwd of ze deze week wat hebben kunnen doen. Het weer heeft niet echt meegewerkt, maar ik blijf hopen op de fundering!

De busrit is best leuk, zeker als je alle tijd hebt. Uiteindelijk duurt het 1.5 uur vanaf het moment dat ik in Kelvin Grove de deur uitloop tot het moment dat ik in Moggill uit de bus stap. Best een behoorlijk lange rit dus (incl. overstappen). Maar ik voel me heerlijk in Moggill. Het is heerlijk weer, misschien een beetje te warm en de zon brandt behoorlijk, en zo heerlijk stil!

Vol verwachting loop ik naar onze kavel, maar helaas, de betonnen fundering is nog niet gestort. Maar de voorbereidingen zijn al wel getroffen, er is een enorme stapel aan piepschuim blokken bezorgd, wat nodig is voor de fundering. Toch een piepkleine vooruitgang. Hopelijk kunnen ze komende week wel wat doen. We lopen nu inmiddels al 2 weken achter op schema.