donderdag 24 februari 2011

Fundering is gestort!

by Carola

In de loop van de ochtend bel ik met onze sitemanager om nog wat maten door te geven. Hij vertelt dat de fundering op dat moment gestort wordt, en dat er morgen met het frame begonnen wordt. Wat spannend!

Ook vandaag ga ik weer naar de sportschool en het gaat al iets beter dan maandag. Ik voel me elke dag beter, voel de energie weer terugkomen. Ik merk nu heel goed het verschil met hoe ik me voelde voor de operatie. Het is echt zo verbeterd.

's Avonds kunnen we het niet laten om weer even te gaan kijken in Moggill. Het is nu helaas al donker, maar ondanks dat zien we een geweldig mooie betonnen fundering. Ook nu zijn we er zo verbaasd over hoe groot het lijkt. Sas heeft deze keer zijn camera meegenomen, en samen met de externe flitser en de lamp die we normaal tijdens het duiken gebruiken maakt hij een aantal foto's.

Sas heeft morgen vrij, dus hij zal wel wat tijd daar doorbrengen om de bouw van het frame te bekijken. Ben best een beetje jaloers, maar ik ga wel zaterdag kijken.

Foto's van links naar rechts: 1. garage, 2. gang, garage, keuken en pantry, 3. ensuite, 4. woon- en eetkamer.