vrijdag 25 februari 2011

Start frame + de eerste rekening

by Carola

Sas stuurt me de hele ochtend verschillende foto's van ons nieuwe huis. Het bouwen van het frame gaat zo snel, het begint er nu echt al als een huis uit te zien!. Ik kan me maar lastig concentreren op het werk, ben veel te enthousiast over de vooruitgang die ze maken. Ik laat vol trots de foto's aan m'n baas en collega's zien.

Wanneer ik thuis ben, zien ik een brief van Metricon. Het is de eerste rekening, want de eerste fase (de fundering) is nu klaar. Het is even slikken, aangezien wij deze rekening zelf moeten betalen. De rest van het huis betaalt de bank, maar nu moeten we onze spaarrekening aanspreken. Ik zet het allemaal maar gelijk klaar via het internet bankieren, zodat het op tijd betaald wordt.

Sas heeft dit weekend de laatste 2 dagen van de open water cursus, dus morgen ga ik weer lekker met de bus naar Moggill. Ik zie het echt als een ontspannende rit, zeker omdat ik toch geen haast heb.