maandag 21 februari 2011

Weer lekkage!

by Carola

Tijdens de lunchpauze ga ik voor de eerste keer na m'n operatie weer eens naar de sportschool. Ik heb een app op m'n telefoon die je in 10 weken 5 kilometer kan laten rennen, dus ik ga dat programma vanaf vandaag volgen. Het is zwaar, maar eenmaal terug op m'n werk heb ik zoveel energie, voel me bijna weer de oude. Wat een heerlijk gevoel!

Rond een uur of 15.30 wordt het buiten echt pikzwart. Er zijn zware onweersbuien met hagel voorspeld, en zo te zien klopt het aardig. Het gaat al snel echt keihard regenen en onweren. Wel een spektakel om te zien, maar ik ben blij dat ik binnen ben. Ik heb medelijden met Sas, hij is nl op de fiets naar z'n werk gegaan. Hopelijk wordt het nog een beetje beter, zodat hij veilig thuis kan komen.

Rond een uur of 5 lijkt het droog en ik pak snel de bus naar huis. Ik time het goed, want niet lang nadat ik thuis ben, begint het hele feest weer van voor af aan. Het regent zo hard dat we niet eens de televisie kunnen horen!

Dit is geen goed nieuws voor de bouw van ons huis. Ze kunnen in ieder geval vandaag en morgen niets doen, omdat de grond enigszins droog moet zijn om de fundering te kunnen storten.

En wanneer ik naar bed ga, is er nog meer slecht nieuws. M'n kussen is echt doorweekt, en het hoofdeind van ons bed aan mijn kant is behoorlijk nat. Het heeft dus echt goed gelekt op dezelfde plek die als het goed is een paar weken geleden was gemaakt. Morgen dus maar even contact opnemen met de makelaar.