dinsdag 1 maart 2011

Lichte paniek

by Carola

Vandaag moet ik geld overmaken van onze spaarrekening naar onze gewone rekening, zodat we de rekening van Metricon kunnen betalen. Maar wanneer ik internetbankieren open, is er een probleem: ik kan helemaal niets overmaken! Een paar uur later probeer ik het weer, en het lukt nog steeds niet.

Ik raak een beetje gestresst: ik moet het echt vandaag doen, aangezien morgen en overmorgen het bedrag naar Metricon moet worden overgemaakt. Ik besluit naar de bank te gaan, maar wat blijkt: zij mogen zelfs met mijn toestemming niets overmaken van onze spaarrekening. Echt bizar, waarvoor heb je anders nog een vestigingen van een bank?

Ze verzekeren me dat het probleem vandaag nog wordt opgelost, maar ik heb er niet zoveel vertrouwen in. Als dat niet lukt, moet ik even met Metricon bellen, dat we niet op tijd kunnen betalen.

Uiteindelijk probeer ik het 's middags om een uur of 4 weer. Gelukkig lukt het me nu wel om het geld over te maken. Wat een opluchting!

's Avonds gaan we even naar Moggill, en het frame van het dak is nu ook klaar! Het wordt steeds meer een huis!